söndag 19 maj 2013

Agility agility agility

I helgen har vi tävlat agility och tänk att det är så himla kul!!! Mycket av det härliga med tävlingarna är att jag får umgås med så underbara människor som hejar och engagerar sig och hjälper mig om jag behöver det. De är som en extrafamilj och jag är så glad att jag har dem!!! Har inga placeringar att skryta med men det har känts bra, förut fick jag nästan som panikångest när jag skulle ge Gimla kommandot att börja men det har gått över. Nu är jag nästan mest nervös på morgonen och på väg till tävlingen (fast jag är fortfarande alldeles kissis innan jag går in på banan:). Banorna har känts kluriga men inte oövervinnerliga och vi har fått till mjuka och fina svängar, inte ryck och knyck som vi brukar lyckas med... Nu gäller det bara att träna vidare för snart är det dags för tävling igen:)

3 kommentarer:

  1. Era lopp var SÅ fina i helgen! Kunde lika gärna ha varit cert-resultat med den nesliga rivningen. Men snart trillar de in, duktiga ni! ♥

    SvaraRadera
  2. Det var så kul!!

    SvaraRadera