måndag 3 juni 2013

35 år

35 år går väldigt fort, samtidigt känns det som att det är så väldigt länge sedan. Saknaden är fortfarande stor. Idag plockade jag liljekonvaljer och satte på pappas grav, det var blomsorten som jag sa att jag skulle åka upp till honom på sjukhuset med innan vi visste hur illa det gått.
Igår kom sötaste Flamma två på agilitytävlingarna i Hudik, hon skötte sig ypperligt om man  tänker på hur lite hon faktiskt tränat. Nu är jag lite sugen på att låta Gunnar pröva träna och tävla med henne. Hon följer glatt med honom och hoppar de hinder som han styr henne mot. Även Tia och Gimla skötte sig bra i helgen. Gimla är ju så underbar och ställer upp på mina fladderarmar och tvärnitar vid mina skrik, Tia kommer nog också att bli sån bara hon får vänja sig och vi hinner träna ihop oss lite mer. Mina fantastiska hundar!!!

1 kommentar:

  1. Fin bukett till pappa.

    Och duktig liten hund (med dito förare!!!).

    SvaraRadera