söndag 27 oktober 2013

Helgen

Bäst med helgen var att käraste faster fick komma hem från sjukhuset❤️ Annars har båda dagarna varit sig ganska lika, börjat morgonen med en promenad runt Västbo tillsammans med grannen. Sedan tittat på hästtävlingar på Nolby och efter det rallylydnadstävling på klubben. Efter det har vi varit i skogen vid crossbanan, igår bara va vi där ikväll grillade vi korv i kolsvarta skogen. Nu har jag precis lagt killarna efter att jag lagat langos, nu ska jag gå ner och ta reda på efter det.

4 kommentarer:

  1. Åh, langos! Vad GOTT!
    Jag spankulerade omkring i Mellansjöskogen häromdagen och tänkte på langos... att det var längesedan sist... att jag kanske skulle ta och göra det snart... och så har du gjort idag?!!! Vilket sammanträffande.

    Blir nog endera dagen. Kommer Bosvedjegrabbar hit på höstlov, som också gillar langos :)

    SvaraRadera
  2. Jag är här och kikat titt som tätt... men inget nytt från Nolby. Hoppas att du har det bra. Du vet var jag finns!!!

    SvaraRadera
  3. Nä du Cornelia, inget nytt från Nolby. Luften har liksom gått ur mig, till råga på allt har jag råkat ut för en dunderförkylning just nu... Men allt blir nog bra om ett tag.
    //Maud

    SvaraRadera
  4. Luften kan vara tunn att andas ibland och man kan behöva den till annat än bloggande. Ville bara tala om att jag saknar dej en del.

    Hoppas att du har det bra, förutom förkylningen då!
    Kram!

    SvaraRadera