lördag 7 juni 2014

Ojdå...

Läääänge sedan sist... Älskade faser dog i början på mars och det tog mig hårt. Saknar henne vansinnigt! 

Om en vecka har barnen sommarlov, jag jobbar tre dagar veckan efter det och sedan är även jag ledig👍 Första semersterdagen sätter vi oss i bilen och drar mot Danmark och högt efterlängtade Legoland. Hoppas att ☀️ skiner på oss. 

Men redan nästa helg börjar sommarens roligheter. Då drar jag och lilla husvagnen till Sollefteå för att kolla på årets SM i lydnad och agility. Ska bli så kul!!! Och så blir det premiär med husvagnen👍

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen på tiden att du knappade ner ett par rader här så man får veta var du håller hus nånstans. Även om du tjoar till genom bilrutan då och då *S*

    Tråkigt att höra om din faster, förstår så väl att det är tungt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är inte den flitigaste bloggaren jag känner... *S* Men jag hoppas att allt är bra efter en lång och härlig sommar!

    Kram!

    SvaraRadera