lördag 23 april 2011

Syskonträff

Igår ringde Yvonne och meddelade att Flammas söta syster Feeona var och hälsade på så naturligtvis skyndade vi oss dit jag och Flamma. Systrarna hälsade glatt på varandra och sedan var det inte så mycket mer med det. Passade på att träna lite slalom för första gången med Flamma då Yvonne hade slalom uppställt med kompostgaller och allt. Tog inte lång stund förrän lilla Flamma sprang igenom slalomet som om hon aldrig gjort annat<3 Fotade en massa på båda tjejerna men då jag glömt att sätta i minneskortet i kameran när jag åkte hemifrån fick jag låna Yvonnes kort och det kan jag inte lägga ut bilder från själv... Men Robin ska väl inte sova hela dagen:-) När han vaknat får han hjälpa mig att lägga ut dem.

Här ligger sötaste Flamma och vilar under kaminen i hålet där veden ska ligga:-)

Lite tröttare:-)

Maud - vill träna mer agility!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar