onsdag 21 september 2011

Vad ska man säga!!!

Ja vad ska man säga om min underbara, bästa, finaste, snällaste, sötaste Gimla. I år har vi varit iväg på 3 2 dagarstävlingar och 2 stycken 1 dagarstävlingar. Och Gimla har fixat en pinne varje dag!!! Förutom i Bollnäs där hon vann 2 klasser på en och samma dag:-) Hon är nu uppe i klass 3 i både hopp och agility. Hon är makalös min lilla Bling-Bling! Har tappat räkningen på alla gånger som folk kommer fram och beundrar henne för hennes smidighet, snabbhet, otroliga följsamhet och vilja att vara till lags. Kunde aldrig ha fått en bättre tävlingskompis!!!
 Tight och snävt!
 Spring nu då morsan!!!!!!
Här sitter hon nog och tänker som Blixten Mc Queen "Jag e fart, jag e fart!"

Nu längtar jag till nästa säsong sätter fart och förhoppningsvis har vi kanske fått till ett högerslalom till dess, man vet ju aldrig:-)

Maud - så glad i sin underbara Gimla

2 kommentarer: