lördag 4 februari 2012

Födelsedag!!!

Idag fyller världens bästa EssaPessaPäronPrinsessa 10 år!!! Tänk vad tiden gått fort sedan jag var ner till Pia och hämtade hem henne. Är så överlyckligt glad att just jag har haft förmånen att ha denna underbara hund i min ägo! 10 år gammal med kraftigt blåsljud på hjärtat och sin L7S1 skada till trots är hon pigg som en mört, springer upp och ner i backen då vi åker madrass och snowracer. Enda mörkret på himlen då är att kopplet åker på när 4-hjulingen eller skotern startas, det är ju LIVET att få springa efter dem!!! Idag blir det grisöron och godsaker!
Födelsedagsbarnet själv
Lilla hundbäbisen mår bara bra, han är piggelin och vill inte att man håller i honom. Kämpar och piper för att ta sig därifrån:-) Men Flamma har letat efter lilla Sötis i natt, hon har varit riktigt orolig och när jag trodde att hon behövde gå ut och följde med henne ner gick hon där hon bar omkring på honom:-( 

Maud - tur att jag inte är uppfödare...


2 kommentarer:

  1. 10 år.
    23 april är det dags för Ida att bli lika gammal. Det är heeeeeelt otroligt. Vart har de här åren tagit vägen, månntro??? För jag har iaf inte blivit tio år äldre sen hon flyttade in. Å andra sidan har inte Ida heller blivit tio år äldre. Hon är ungefär lika knasig som alltid - och det äääälskar jag!

    Grattis gamla Xtra!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Cornelia, vart har de här åren tagit vägen??? Men tiden går ju fort när man har roligt:-)

    SvaraRadera