tisdag 14 februari 2012

Härligt!

Igår var jag och Elaine och tränade agility i Klass-Arena och jösses vad bra det gick!!! Körde först lite gungan med focus på full fart längst ut, sedan en enklare bana, lite slalom (Gimla körde både svåra ingångar och högerslalom), box-hörn. Det känns så bra nu när vi tränar, jag står inte och gruvar mig för att starta bomben (Gimla) utan vi kör tillsammans. Flamma blev dock väldans sur när hon såg att jag plockade fram träningsväskan och gjorde i ordning den och sade att hon inte fick följa med, men hon får faktiskt vara hemma med lillebror ett tag till:-) Lillebror och lillebror... han växer ta mig sjutton HUR mycket som helst... Han kommer att vara lika stor som Flamma innan det är dags att flytta hemifrån... 
Snart är det min tur att träna, drömmer nog lilla Flamma:-)


Maud - träningssugen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar