torsdag 22 mars 2012

Flyttat

I onsdags kom Pia och hämtade Flamma och Bejbis, Flamma får komma hem om en vecka igen då Bejbis blir 8 veckor medan han får bo kvar till veckan efter då Carra flyttat klart och kan hämta hem honom. Är så glad att det är Carra som ska ha honom, känns nästan som att han är min oxå:-) 


I helgen ska vi försöka gå på spa igen jag och Robin, fick det i present förra året och har inte utnyttjat det förrän nu sista veckan innan presentkortet går ut... Det brukar vara jättemysigt att spaa så det ser vi framemot, bara vi inte är på tok för förkylda som vi var förra helgen.


Annars skulle jag gissa att det blir en del cyklande då Gunnar gillar det, han är otroligt duktig på att cykla även om han inte har något trafikvett alls:-) Han svänger hur som haver men det kommer väl det med. Vi måste oxå handla present till vår älskade lillebrorsa som fyller 3 år på måndag! Gulligaste Ture fyller 3 år, förstår inte riktigt att han bara är 3 år, känns som att han alltid funnits hos oss. Samtidigt har tiden gått otroligt fort! 


Och på söndag är det agilityträning igen, det är så roligt att köra nu när jag inte får en panikångestattack varje gång jag ska starta Gimla:-)


Maud - har mycket roligt att se framemot i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar