torsdag 29 mars 2012

Födelsedag!

Så var ännu en födelsedag i familjen gjord, nämligen MIN! Igår fyllde jag ett antal år och firades hela dagen lång. Började med att Robin beordrade mig i säng igen när jag klev upp klockan 6 medan han gick ner på hemligt uppdrag. Upp kommer han med en bricka full med paket, en kladdkakebit från Wayne´s Coffe (den goooodaste) med ett ljus i samt ett glas coola. Den perfekta frukosten enligt mig! Ture hjälpte glatt till att fika upp fikat, sken som en sol och högg in på kakan. Sedan hjälpte han till att öppna paketen och det första han öppnade var ett från faster i Västerås, en jättefin handduk i linne som hon vävt själv, eller handduk och handduk, Ture sa att det var ett täcke:-) Tack snälla faster för både min present och Tures!!! Av Robin och killarna fick jag en Didriksson jacka som jag länge suktat efter samt ett nytt TP (hoppas det kommer lite folk så vi kan spela). Blev firad av arbetskamrater och elever under dagen och så kom momme och famme och åt smörgåstårta med mig, fick ett par röda Lundhags byxor av momme som jag önskat. Passade på att gå en promenad med hundarna och en av grannarna medan momme och famme var här.Sedan la jag killarna och när de somnat kom Robin lagom hem till att Revenge började på tv. En perfekt födelsedag!!! Dessutom fick jag ÖVER 100 gratulationer på Facebook av mina vänner, härligt!


Idag blir det Norra Berget med skolan, utflykt med korvgrillning och lek står på schemat! Och imorgon har jag och Ture gemensamt kalas.


Maud - kunde inte haft en bättre födelsedag!!!

1 kommentar:

  1. Hoppla! Det där hade jag ingen koll på alls.
    GRATTIS!!!!

    SvaraRadera