söndag 22 april 2012

Duggar inte tätt...

Det duggar inte tätt med inläggen här märker jag... Har i alla fall varit en sväng till Västerås för lite trevligt umgänge med fina faster och trevliga kusinen!!! Hann även med några secondhand affärer när vi ändå var iväg:-)


Har även varit iväg till bästa Carro i Hudik och tränat lite agility och jädrar vad bra det går!!! Flamma visar färdigheter som jag aldrig trodde att hon kunde och Gimla, ja vad ska man säga mer än att den hunden bara är BÄST!!!


Idag är jag lite klen, ont i huvud och hals och allmänt hängig:( Har dock turen att ha de bästa grannarna!!! Gunnar är hos en av dem och leker med en kille som är lika gammal och Ture är rakt över gatan och leker med Ivar och Isolde:-) Första gången som Ture går till en kompis själv utan mamma och pappa, stora lillkillen!!!


Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite.


Maud - lite klen idag...

2 kommentarer:

  1. Nä, du är inte världens flitigaste bloggerska, men desto roligare när du väl skriver nåt!

    Fast att vara klen och hängig är såklart inte det som står högst upp på "rolighetslistan". Hoppas att du piggar på dej snabbt!

    Härligt med trippen till V-ås, vet ju att du har en favvoaffär där. Och superkul att det går bra med träningen! Ska bli spännande att se vad ni hittar på när snön väl smälter bort och säsongen kommer igång på riktigt.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Ja, favvoaffären fick så klart ett besök:-) Ja du får se vad vi ska hitta på i klass 3 (agilityns högsta klass), det är inte riktigt så att vi platsar där:-) Men roligt ska vi ha!!
    Ha det gott, Maud

    SvaraRadera