tisdag 24 juli 2012

E4

Dessa kort knäppte jag för några veckor sedan och tänkte lägga ut dem här så att faster kan få se hur de "ställer till det" i fina Nolby. Fast jag tror att det blir bra med en ny väg ändå, när allt är klart vill säga.
 Bakom till vänster i bild ligger Eliassons. Jag står på gångvägen vid Bilskroten (gamla Noba) och har Västbo upp till vänster.
 Här är vyn över gamla Vägverket, till höger bakom den röda byggnaden ligger Bergströms.
 Här ser man Tunavägen mot Matfors och uppfarten till Västbo.
Där på kullen ligger Anderssons hus, där jag hade Gannie först. Mitt emot Perssons stora gula hus där jag hade henne senare.

Ska ge mig ut på lite fotouppdrag igen så att du får se hur det ser ut nu.

Maud - både gillar och inte gillar nya vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar