söndag 29 juli 2012

Semester

Nu har vi varit i Torpet och där haft sällskap av momme sedan i onsdags. Lilla Putter har fått springa med cykeln, simma, åkt båt, åkt massa bil, titta på när vi vallade, suttit tillsammans med de övriga fyrbeningarna längst bak i bilen (inte i samma bur som någon dock...) och en massa annat. Han har sovit gott om nätterna:-) Snäll och glad är han den jycken, vi hade tur som fick köpa honom av snälla Dennis!!


Annars har vi badat, både bassäng och sjö och det är ju så kul att se att killarna är totalt orädda för vatten. En kväll bjöd vi grannarna på langos och sedan blev det (såklart!!!) kortspel. 


Gimla har fått valla lite får och det gick ju galant när man har henne i lina så hon inte får springa in och bita på dem. Bushunden! 


Nu ska jag gå ut och klippa häcken och sedan iväg och köpa bensin så att jag kan klippa gräset. Imorgon åker vi nog till Fururvik i den lånade husbilen. Skoj skoj!!!


Maud - njuter av sommaren

3 kommentarer:

  1. Vänta nu, hallå? En hund till? En hanhund????

    Du får nog vara så snäll och uppdatera lite oftare och mera utförligt, jag hänger inte med i svängarna, serru! *S*

    SvaraRadera
  2. Ha ha:) Det är mammas hund den lilla Putte-pojken, en svart löwchen som är alldeles underbart snäll.

    SvaraRadera
  3. Jahaaaaa! Den har jag ju sett här på bild nån gång för längesen. Nu fattar jag också... trögskalle! *S*

    SvaraRadera