lördag 26 februari 2011

Bläää och fyyy

Igår morse vaknade jag vid 5 tiden och mådde illa. Detta höll i sig men blev inte riktigt kräkig så jag gick på jobbet ändå, utvecklingssamtal på morgonen och det är ju så knasigt att ställa in dem då föräldrarna tagit sig tid att vara hemma från jobb mm. Så jag gick och hade samtal men mådde tjuvdåligt hela tiden. När samtalet var över insåg jag att det var bäst att åka hem. Hann knappt innanför dörren så blev jag varse om att det VAR magsjuka... BLÄ!!! Frös som en tok, stod i duschen i 25 minuter med skållande varmt vatten och frös. Gick sedan och lade mig och sov i 3 timmar. Vaknade och kollade febern, 39.1, inte underligt att jag frös:-) Huvudet bultade och värkte som bara den så jag sov en stund till. Mådde dåligt hela dagen/kvällen och sov mest hela tiden. Men idag mår jag bättre, har sovit ett par timmar mitt över dagen så nu är jag skapligt pigg. Hoppas att det håller i sig, imorgon är det ju tänkt att söta Flamma ska på utställning.

Maud - känns bra att må bättre:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar