onsdag 30 mars 2011

Min födelsedag

Igår var ingen vanlig dag, för det var min födelsedag:-) Dagen började med tissel och tassel och killar i köket. Själv låg jag och sov räv;-) Sedan blev det ljuv sång, fika, blommor, ljus, paket på sängen. Gunnar tyckte att pappan var snål som bara köpt ett paket till mig så han satte sig genast att klippa och tejpa ihop fina presenter:-) Sedan firade jag hemma resten av dagen då Ture kräkts 2 ggr på natten... Kaj och Eva kom och tog ut hundarna och så åt de lunch här sedan, samtidigt som de uppvaktade Ture med rolig present. På kvällen kom momme, famme, A-H och Becka, Kaj, Eva och åt diverse pajer och kyckling med jordnötssås. Fick ett par Lundhagsbyxor och en elvisp av momme, SPA på södra med ansiktsbehandling av Robin och killarna, presentkort på Birsta av Bosse, Lena, Mattis, Kaj och Eva, en sjal av famme, en STOR ljusbricka med diverse hjärtan på av A-H och Becka, trisslott (med 75 kronors vinst på!) och valfri behandling på Salong Hundhår (fick välja om behandlingen skulle vara till mig eller hunden;-) av Eva.  Mycket bra presenter! 

Gunnar smyckade vår vackra kökslampa så här fint dagen till ära:-)

Det är post-itlappar som han ritat och "skrivit" på, bilden på Ture som var i tidningen när han fyllde år, en fotlänk, stora paljetter, hängsmycken, någon plastbit som suttit på en flaska mm.

Ture blev såååå trött att han somnade på soffan fastän klockan bara var halv 8:-)




Maud - ett år äldre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar