söndag 6 mars 2011

Söndag

Idag är det söndag och framför oss ligger en hel veckas ledighet, det är ju sportlov:-) Har återhämtat mig nästan helt efter förra veckans totala magkatastrof... Fy bubblan så dåligt jag var och så klen jag var i flera dagar efteråt... Men nu är det bara bra igen, förutom att jag inte är sugen på mat. Vill bara ha sallad, tonfisk och frukt. Fast igår blev jag toksugen på parmesan och parmaskinka så då svängde vi in på Delicerano och handlade det åt mig:-) Var även sugen på sushi, förstår inte vart det kommer ifrån. Har bara ätit det en gång förut och det är säkert över 10 år sedan... Är även sugen på Kinamat men sedan är det stopp:-)

Idag har jag promenerat en sväng med hundarna på morgonen för sedan var det dags för pappan att åka till Torpet och kolla till det och även ta en sväng upp på "ägorna" och kolla till läget med alla träd. Jag och killarna ska ta 4-hjulingen och åka en sväng och sedan åker vi till momme och ser om hon bjuder oss på lunch:-) Tänkte ta med köttbullar hemifrån, vi gjorde egna igår till middagen och det är ju Gunnars favorit så sådana är beställda till idag oxå. 

Nästa vecka har vi inte så mycket inplanerat, vi får väl se vad vi hittar på. Imorgon ska jag i alla fall klippa mig:-)

Maud - tycker det är skönt med lov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar