fredag 20 maj 2011

Agilityträning

I morse frågade Robin mig om jag skulle åka och träna ikväll. Var inte så sugen på det, tycker inte att det är så kul att träna agility med Gimla. Hon är på tok för snabb för mig!!! Duktiga fina Gimla skulle verkligen fått ha en matte som kan leva upp till henne<3 I alla fall så ringde jag till Yvonne på väg hem från jobbet och frågade om hon var träningssugen, jag lyckades väcka henne så hon var väl inte direkt toksugen. Hon vaknade på sig och sedan bestämde vi att vi skulle träna i alla fall och tur var det för det var SÅ ROLIGT!

Putte tyckte att det var underbart att få springa lös!

Tyvärr blev kortet suddigt men tar med det ändå, de är ju så snabba:-)

Flamma gillar verkligen Yvonne.

Söta Bella hoppar som bara den.
Blaze har superkoll på matte!

Gräsklipparmannen var med:-)
1000-tack för hjälpen Yvonne!!!

Maud - tokglad för att hon tränade!

2 kommentarer:

  1. Snygga hinder. Undrar vem som målat dem?! *fniss*

    Skämt åsido, härliga bilder!!!

    SvaraRadera