tisdag 31 maj 2011

Onsdag

I måndags var jag med momme och söta lakritstrollet på valpkurs, hade den äran att få vara "hjälpis" för Gunilla var borta. De är så duktiga momme och hennes lilla Putte! Putte fick även pröva på lite slalom, han gillar verkligen att jobba den hunden. Flamma fick även hon köra slalom. 8-pinnar körde vi och hon går självmant (blir bjuden på en godis då och då) både höger och vänster, med betoning på GÅR. Vi tar det sakta och säkert:-) Hon gillar oxå att jobba, går och toktittar på mig när vi är på väg in på planen:-)

Igår var jag och klippte håret hos bästa frissan i stada, Anna på Salong Pilgränd. Har aldrig varit så nöjd med håret som jag varit sedan hon började klippa det!!!

Imorgon kommer faster Ann-Britt och kusinerna Olle och Göran hit. Längtar!!! Ska bli så kul att ha dem här, är synd att de bor så långt härifrån att det blir svårt att träffas ofta. Men nu ska vi umgås i flera dagar!!! Välkomna faster, jag vet att du brukar läsa min blogg:-)

Ture är hemma från dagis, förkyld och feber. Men han är pigg och glad ändå:-) Gunnar som de sista månaderna inte velat gå på dagis har bett att få gå idag. Så han får gå en sväng. Om en vecka blir de sommarlediga i 10 veckor!

Nu var det tydligen vällingdags!

Maud - måste rappa sig med vällingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar