måndag 6 juni 2011

Finbesök

Igår kom Kent och Lena och deras 2 killar till oss. Robin skötte grillandet och jag gjorde mitt livs första aioli, tror dock inte att det är den sista då den var verkligt uppskattad:-) Barnen lekte och föräldrarna satt och surrade hela kvällen. Så underbart att träffa "gamla" kompisar, har ju känt dem länge. Kent träffade jag nog för första gången för ca 16-17 år sedan och Lena är det nog ca 15år sedan jag lärde känna. Underbara människor som gör en glad! Nu har de dragit iväg på rapportträning och jag funderar på att fixa i ordning matsäck och göra oss i ordning för en tripp till Torpet och Viggebeach. Packar vi med hinkar och spadar och bollar blir det säkert roligt att vara där fastän det inte går att bada. Men Gunnar vill pröva att bada för att se om han skulle bli till is...

Maud - vill INTE bada (än i alla fall:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar