söndag 5 juni 2011

Tränat

Idag åkte jag och momme ut på klubben och tränade lite med hundarna. Gimla, Flamma och Putte fick köra lite agility och Xtra fick köra lite lydnad. Det är så roligt att träna och hundarna är taggade som bara den:-)

Momme och Putte vilar efter träningen.



Fick trevligt sällskap av Lena och hennes fina Moffe (som Gimla gick på valpkurs med)
Fick trevligt sällskap av Lena och hennes fina Moffe (som Gimla gick på valpkurs med). Gjorde mitt bästa för att övertala Lena att anmäla till Timrås agilitytävlingar i slutet på juli. Skulle inte vara någon match alls för dem att tävla!!!

Är sugen att åka ner och titta på agility/lydnads SM som går om 2 veckor i Stockholm Kan ju faktiskt åka ner på söndagmorgon och åka hem på kvällen. Måste nog fixa en gooood middag till Robin och fråga om det är ok att jag åker:-) En annan sak som jag är sugen på är en husvagn. Har gett upp planerna på en husbil (för nu) men en husvagn kanske skulle gå att införliva i familjelivet. Gäller bara att komma på massor med bra tillfällen som vi kan använda den på hela familjen så ska nog Robin gå att övertala till det;-)

Maud - är i ett träningsstim:-)

3 kommentarer:

  1. Heja husvagn! :D

    Ja agility-SM-roadtrip låter toppen, men vilket datum är det tro? Har för mig att det krockade med Pennys vänstervarvande...

    /Elaine

    SvaraRadera
  2. Hehe men vad skådar jag på bilden...ja det var bara så himla kul o köra idag en liten sväng...ja tävling ja KANSKE KANSKE=)
    Kramiz!!!

    SvaraRadera
  3. Lena: Vi får styra upp lite gemensamma träningar framöver! Ni är väldigt duktiga!!!
    Elaine: Tror att det är om 2 veckor.

    SvaraRadera