onsdag 15 juni 2011

Ja, nej, ja, nej...

Funderar hit och dit om jag ska åka till SM i helgen. Skulle så gärna åka ner över bara en dag, lördag eller söndag spelar egentligen ingen roll (även om söndagens finaler vore toppen att se:-). Men det känns som att det går en hel dag då jag kunnat umgås med familjen och gjort något "nyttigt"... Men det skulle vara roligt så in i bomben att se ett SM igen. Sist jag tittade var för 5 år sedan, då var hela familjen till Uppsala och avnjöt ett soligt SM.

Fast med tanke på hur jag mår behöver jag inte fundera på hur jag ska göra... Då är det bara att ligga till sängs och inte göra något alls:-( Har bomull i huvudet, tjock i halsen, ont bakom öronen och nedåt nacken samt att jag fryser som en tok... Gick hem från jobbet vid lunch och som det känns just nu så ska jag nog hålla mig stilla imorgon oxå. Men det är ju så MYCKET att göra på jobbet de här sista dagarna innan sommarlovet börjar för oss personal.

Maud - Vill INTE bli sjuk, vill kunna åka på SM om hon vill:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar