fredag 5 augusti 2011

Jättemullvaden

Vi skulle gräva lite vid bron, sedan skulle vi gräva lite på gången, nu ser det ut så här hos oss...

 Lika bra att passa på att dränera om och lägga isolerskivor när vi ändå håller på. Ja, pappan i vårt hus är verkligen energisk:-)

Här brukar vi normalt sett ha en bro... Den rök fortare än jag hann blinka, råkade vara ute på promenad och när jag kom hem såg det ut så här...

Och mamman höll på att få skrämselhicka när hon tittade ut och såg vem som var grävmaskinsmaskinist!!!!


Det gäller att ha tungan rätt i munnen när man kör såna här fordon:-) Gissar att mamman kommer att få höra tjat från både stor och liten om att vi verkligen skulle behöva en sån här grävmaskin:-)

Maud - längtar tills grävandet är klart

2 kommentarer:

  1. Jag tror alla killar gillar grävmaskiner!

    Kul att du vill vara med i min utlottning! Nu är det bara att hålla tummarna...

    SvaraRadera
  2. Ja det är något visst med grävmaskiner och killar:-)Självklart vill jag vara med i din fina utlottning, jag har ju faktiskt kommit igång liiiite med kortmakeri jag med:-)Så tummarna kommer att hållas håååååårt!!! Till hösten ska jag plugga och är då hemma dagtid, kanske jag får komma över något;-)

    SvaraRadera