lördag 20 augusti 2011

Lördagkväll

Sitter här vid 10 tiden på lördagskvällen, mätt i magen av goda langos som vi blev bjudna på hos Carra. Och så slank det ner några chokladbitar när vi kom hem oxå:-) Dagen började med att Gunnar ville gå till momme och baka:-) Han ringde dit och frågade och så klart kunde inte momme  säga nej till honom, så hon gick upp hit och hämtade storkillen. Ture och jag tog hundarna på en promenad med Carra. När vi kom hem vek jag lite tvätt och fixade lite lunch. Pappan har tillbringat hela dagen på crossbanan där det är enduro sm och han är en av dem som anordnat det. 

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, det är enduro sm och så är det Selånger marknad. Misstänker dock att Ture skulle försvinna snabbt som en iller om man tog med honom dit... Så vi får väl se vad vi hittar på. Jag är dessutom träningssugen så kanske klubben får sig en påhälsning.

Maud - ska ta och krypa ner i sängen

2 kommentarer:

  1. Ska du plugga i höst?! Heltid, eller?

    Klart att du kan komma å pyssla lite, om du vill!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag pluggar i höst på heltid. Engelska och matte, den förstnämnda i Umeå och den andra i Härnösand. Kommer GÄRNA över till dig något framöver, vill lära mig massor av olika kortvikningar:-)

    SvaraRadera