lördag 16 mars 2013

Frisk, ja gärna...

Nu vill jag gärna bli frisk. Varit sjuk i 2,5 vecka. Fast man kanske inte ska klaga, för det är faktiskt bättre. Men skulle så gärna orka göra NÅGONTING, bara gå runt kvarteret och så skulle det vara toppen att slippa huvudvärken helt och hållet.

Igår var Robin till Ö-vik och tävlade, det gick väl sisådär då han inte kände sig 100 pigg tordes han inte köra på. Nästa tävling som är i slutet på maj ska jag och killarna följa med på då bor vi i vår husvagn ( som vi förhoppningsvis köpt) och myser och har det trevligt.

Ture är så söt. Igår satt han och jag och spelade på datorn då utbrister han: "Mamma, jag älskar dig och pappa och Gunnar och mig." Gullunge! Annars längtar jag tills snön försvinner för jag vill ordna till i trädgården. Lite buskar, träd och rabatter ska det nog bli.

Maud - längtar till våren

1 kommentar:

  1. Usch ja, det är jobbigt att vara sjuk! Men såna kommentarer från ungarna piggar upp!

    Ha en skön söndag och krya på dej!

    SvaraRadera