lördag 30 mars 2013

Söndag

Tiden går fort när man har roligt sägs det ju, kan bara hålla med:) I fredags fyllde jag år och firade med vänner och släkt, både de som kom hit och några via telefonen. En av höjdpunkterna under dagen var när Gunnar med rosor på kinder, fräknar på näsan och lycka i blick kom åkandes i slalombacken. Underbart att se! Fick fina presenter och så fick jag pengar så jag kan handla på utifall jag kommer på några bra secondhandaffärer:)

Måste även säga att Facebook är ju en rolig sak. Jag fick över 100 gratulationer där och det känns så bra att jag känner så många fina människor runt om i hela Sverige. Och en och annan i utriket oxå:)

Igår åkte vi snowracer och grillade korv i Västbo. Sedan ville Gunnar sova över hos sin älskade momme och inte kan hon säga nej till det heller:) Vi övriga åkte in på stan och åt på Biteline
efter att mamman piggat på sig lite. Var sååååååå trött i kropp och knopp att jag inte orkade något, kände mig som en gammal urvriden trasa. Blir så ledsen då jag inte orkar nånting och har en stubin som är så mikroskopisktkort att den knappt finns, jag brukar (oftast) ha ganska långt innan det brinner men nu för tiden går det fort. Och det gör mig så ledsen...

Idag ska det i alla fall bli slalom igen och då ska även Ture få vara med:)

En bild från igår. Tia, Gimla, Flamma och så är det Kassem från Flammas första kull.












2 kommentarer:

  1. Jag har inte Facebook och tydligen noll koll också... men jag grattar här och nu istället!

    Grattis Bästa Maud på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Cornelia!

    SvaraRadera