tisdag 17 januari 2012

Börjat jobba

Så har jag börjat jobba igen efter att ha studerat i en termin Det är så roligt att vara tillbaks till barnen och kollegorna. Är nu med en f-klass på 20 barn,de är otroligt söta och roliga att jobba med. Ser verkligen framemot vårterminen.


Elaine och jag tränar på med agilityn och oj vad bra det gick sist! Hundarna var taggade till tårna och skötte sig ypperligt. När vi plockat undan hindren körde jag lite lydnad med Gimla och det var längesedan jag tyckte att det var så kul som jag tyckte att det var i söndags!! Hon är ju en liten pärla min fina lilla Bling-Bling. Flamma fick köra lite tunnel och sedan "hoppa" hinder utan bom, dvs bara springa mellan stöden. Hon börjar ju bli lite rund om magen den lilla sötnosen. Gunnar räknar fredagar tills det är dags för valpning, nu är det bara 2 fredagar kvar . Måste få upp korgen som hon ska valpa i och göra i ordning så att hon känner att hon "hör hemma i den". Robin står fortfarande fast vid sitt löfte att agera barnmorska:-)


Maud - är nyfiken på hur många sötnosar som gömmer sig i magen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar