måndag 9 januari 2012

Vardag igen

Så var vardagen igång igen, ja kanske inte på riktigt då jag fortfarande pluggar denna vecka. Ska ha mattetenta på torsdag och har ju inte läst nästan någonting till den pga förkylningen (och jul och andra trevliga helger...) men idag satte jag mig ett par timmar och så ska Robin sitta med mig ikväll. Att det kan vara så svårt när man inte kan och så lätt när man kan det... 


På förmiddagen var jag på jobbet och skrev ut lite papper till matten och passade på att gå in på skoaffären i Bommen på väg hem. De hade rea och jag hittade ett par kängor som jag tittat efter länge men nu gick det inte att motstå dem då de var på halva priset:-)


Förra veckan tränade jag agility 2 ggr. Har kommit underfund med att både Gimla och Flamma måste få mer grundträning... Men nu är vi på g med träningen tillsammans med Elaine och hennes långnäsor och det känns så bra!!! 


Nu är det dags att fixa lite mat och sedan ska syrrorna få en promenad, misstänker att Xtra hellre ligger inne men täcke på och ut!


Maud - mattesnille, nä inte ett dugg...

1 kommentar: