fredag 27 januari 2012

Morgonpigg

Ture är morgonpigg, det är inte hans mor och far... Klockan 6 tyckte han att det var dags att kliva upp idag! Visserligen skönt när det är vardag, att slippa väcka och släpa upp en trött unge. Men han kunde väl känna skillnad på helg och vardag:-) 


Det är fortfarande roligt på jobbet, så söta barn! Har anmält mitt intresse att jobba i förskoleklass även nästa år. Känns skönt att inte ha kvällsarbetet som jag har när jag har en egen klass, just nu i alla fall när killarna är små. Sedan vill jag så klart jobba med en egen klass och följa dem uppåt några år. 


Nu har Elaine och jag haft träningsuppehåll i 2 veckor, fanns inga tider som passade:-( Längtar till måndagkväll då är det dags igen! Men då får lilla Flamma vara hemma, hon är rund och go om magen och jag har känt små bäbisar röra sig där inne. Tiden går ju ut om en vecka och jag hoppas att hon följer det så att man inte måste gå och vänta. Och på söndagen den 5 februari fyller älskade Xtra 10 år. Fattar inte att hon är så gammal, men hon är piggelin tanten. Springer som en galning ute och är fortfarande tokig i att springa med skotern och 4-hjulingen, vilket hon inte får göra så mycket då hennes hjärta och rygg inte gillar det. 


Maud - är fortfarande trött på ögat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar