onsdag 20 juni 2012

Kors i taket!!!

Kors i taket, vi kör ett inlägg idag oxå!!! Igår kväll promenerade jag med hundarna en sväng, sedan klippte jag gräset, det ut mot vägen och efter det plockade jag fram lite agilityhinder och tränade med Flamma och Gimla. Går ju på kurs och då fick vi hemläxa, känns siså där då det känns som att det är ett nytt tänk och Gimla blir osäker då hon inte är van vid det. Men vi får ge det en chans och hoppas att det blir bättre...


Pappan åkte just iväg på mindre roligt "nöje", han ska på begravning för en av hans kollegors flicka. Hon fick bara bli 19 år, har varit jättesjuk i flera år och nu orkade hon inte mer. Känns så orättvist att en så fin ung flicka inte fick chansen att uppleva livet. Tycker så otroligt synd om hennes föräldrar...


Imorgon har Robin och jag bröllopsdag, får se om vi kommer ihåg det i år... Får kanske knyta ett snöre runt ett finger och hoppas att jag kommer ihåg det då...


Idag ska vi hämta Gunnars fina kompis Elliot som ska vara här. Det kommer att bli toppen för killarna gillar verkligen att vara med varandra!!


Maud - måste vika lite tvätt, igen...

1 kommentar:

  1. Håhåjaja... vika tvätt är väl "sådär" kul. Men stryka är värre, om du frågar mej.

    Och själva tvättandet sköter Sture, så det slipper jag bry mej i överhuvudtaget. Jag har det för bra! *S*

    Se nu till att komma ihåg vilken dag det är idag!

    Ha en skön midsommarhelg!

    SvaraRadera