måndag 25 juni 2012

Lister

Pappan har fått eld i baken och börjat såga och sätta upp listerna, är ju bara 2 år sedan vi renoverade:-) Men han tycker verkligen att det är pest att hålla på med dessa nedrans lister, han gillar verkligen att hålla på och snickra och fixa och meka men just listerna tycker han inte är ett dugg roliga. Men nu, nu är de på väg upp i taket och det blir sååååå FINT!!! Älskar våra tapeter och nu blir det ju bara ännu finare med fina lister. 


Idag var det första gången för Gunnar på simskolan, han ska gå en intensivkurs på 10 ggr med start idag och slutdag nästa fredag. hade tur som en tokig att snällaste bästaste underbaraste momme passade Ture. Han hade gått bärsärkargång där nere om jag tagit med honom och sedan inte låtit honom bada... Och tyvärr var badhuset stängt för alla övriga, bara simskolebarnen som fick blaska ner sig. Annars hade jag tänkt att jag och Ture kunde bada i den stora bassängen medans Gunnar tränade i den lilla, men se det gick inte. Efter badet åkte vi och köpte lunch som vi åt tillsammans med momme, efter maten badade jag Putte så nu kommer han att glänsa som en korp när de är ute på promenaderna. 


Ikväll är det agilitykurs igen och jag hoppas att jag åker därifrån med en bättre känsla än sist...


Lilla Flamma har varit i Hudik och tillsammans med Monster gjort nya MonsterFlammor:-) Hoppas på minst en tik och en hane då det är vad som är tingat. Så om 9 veckor får Robin vara barnmorska igen:-)


Maud - gillar verkligen att ha sommarlov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar