onsdag 2 januari 2013

Kors i taket

Vi gör ett stort kors i taket och skriver lite idag oxå!!! Idag åkte vi till stan hela familjen för att jag skulle kunna gå in på banken och ta en en lapp att betala bilen med. Sedan åkte Robin och hämtade en kamrat som skulle följa med till Sollefteå och köpa bilen och jag och killarna gick på stan och köpte strumpor till dem och så fick Mc Donalds ett besök. Sedan gick vi och tittade lite mer i affärerna innan vi satte oss på BUSSEN!!!! och åkte hem. Jösses, det är inte varje dag som man åker buss inte... Vet inte om Ture åkt buss förut eller om det var första gången. Gunnar har ju varit med dagis och skolan på bussutflykter tidigare så för honom var det bara lite spännande:)

Nu ser jag att momme och Putte kommer och hälsar på. Kanske det det var löftet om matlåda med pajen från igår som lockade upp henne:)

Maud - nyfiken på nya bilen

1 kommentar:

  1. Ni har fått tag i en bil, alltså. Härligt!

    Kul med buss, det tycker nästan alla ungar, tror jag *S*

    Jag borde ge mej ut och leta ett par jeans... känns ju bara så jobbigt. Har fått marschallbränsle på mina snyggaste och det gick inte bort i tvätten, såklart. Kan man få ersättning av kommunen, när det hände på jobbtid, tror du? Knappast...

    Ha det gott och fortsätt skriva!!!! Kramis!

    SvaraRadera