måndag 3 oktober 2011

Hemma igen

Så var vi hemma igen efter dagens utflykt till Härliga Hudiksvall. Körningen gick jättebra, han är så söt lilla Anton och snäll. Gunnar sjöng en sång för honom medan han körde. Den innehöll bla dessa ord: Anton är så snäll, fin, söt, duktig, snabb, mysig mm. Och jag håller med honom om allt:-) 

Sedan handlade vi på Mc Donalds och åkte ut på hundklubben och mötte upp Carro och Johan med barn och hundar. Det är så roligt att träna med Carro för hon är så positiv och gör så att det mesta går lätt. Idag har jag dessutom dansat maccarena på banan, kanske inte var så bra men ändå:-) Och Johan fick 2 stjärnor i himlen d han sa att jag är mycket bättre än vad jag tror. 

Vi har med andra ord haft en toppendag, jag och killarna och hundarna.

Maud - så nöjd med dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar