fredag 11 november 2011

Fredag

Så var det fredag igen, den här veckan gick fort (veckorna brukar ha en tendens att göra det...). Onsdag, torsdag och fredag har jag varit i Härnösand och läst matte. Det är ju SÅ roligt när det liksom klickar till och man förstår!!! Är verkligen roligt att sitta i grupp och diskutera och lösa matematiska klurigheter. 

Gunnar har numer en glugg i nederkäken, storkillen vår. Tandféen kom på nattligt besök och skötte sin syssla till fullo så Gunnar kom strålande in till oss på morgonen och visade stolt upp pengen som tandféen lämnat i utbyte mot tanden:-)

I helgen ska jag njuta av familjen, känns konstigt när jag är i H-sand, hinner knappt träffa barnen känns det som då jag kommer hem 6 på kvällen.

Maud - gillar att plugga:-)

3 kommentarer:

  1. Ja, matte ÄR superkul! Det tycker jag också!!

    Förstår att det känns tufft att vara ifrån killarna så länge, för när du kommer hem är det ju nästan läggdags redan. Njut av helgen som kommer! För min egen del är det dags att jobba då.... *S*

    SvaraRadera
  2. Oj, är det dags för jobbhelg. Hoppas att du får det bra på jobbet i helgen. Jag ska mysa med killarna och hundarna:-)

    SvaraRadera
  3. Jag har jobbhelg varje helg, tror jag. Den här helgen går jag ut extra. Förra helgen och nästa helg är "mina egna" och sen jobbar jag nog ytterligare nån helg innan vi ska åka iväg... just för att jag ska kunna åka iväg utan att ta semester. Alltså... jag jobbar ALLA helger?!!! *S*

    Men det gör ju inte så mycket när jag är ledig en massa vardagar istället!

    SvaraRadera