måndag 14 november 2011

MonsterFlammor

Upptäckte igår att sötaste lilla Flamman löper!!! På fredag ska jag åka ner till Caroline och Johan och lämna henne där över helgen så får vi se om det resulterar i små MonsterFlammor!
I helgen har det städats i killarnas lekrum, oj oj oj vilket kaos det var där. Men Gunnar var duktig och hjälpte till (inte hela tiden men ibland:-) och så fick vi faktiskt slänga flera av sakerna som inte de använder. Så just nu i skrivande stund ser det ganska bra ut där:-)

Maud - måste plugga på

2 kommentarer:

  1. Kruxet är ju bara att Idafian inte ÄR badad och luktar gott... utan att jag BORDE kamma och bada... *S*

    Det är härligt att slänga saker ibland, rensa och röja lite. Sture är bättre på det än jag... hmmm... hamster är vad jag är! Sparar och samlar.

    SvaraRadera
  2. Nu hann du precis skriva en rad hos mej innan jag lade ut dagens bilder... som innehåller en KATT(!). Hör inte till vanligheterna i min blogg, precis...

    SvaraRadera