onsdag 16 november 2011

PF=pappafritt

I söndags var jag och Gunnar tillsammans med momme och satte nya ljus på morfars/pappas grav. Det här kortet är dock taget för 3,5 år sedan:-)

Ikväll har jag och killarna pf då våran pappa är i Stockholm med jobbet, kommer dock hem sent ikväll vilket uppskattas av den mycket mörkrädda mamman (läs jag...). Funderar på om jag och killarna ska kolla på en film och äta popcorn lite så här busigt mitt i veckan:-)

Igår var jag på jobbet och gjorde en enkätundersökning i Karins klass, till ett av mina engelskaskolarbeten. Passade så klart på att träffa mina före detta elever och de är såååå söta. Kommer och skriker och kramas och vill aldrig släppa taget, hur söta som helst! Saknar dem verkligen!

Idag har jag skjutsat Ann-Helene och Rebecka till tandläkaren i Kvissle och passade på att lämna bilen med dem och sedan gick jag runt Eliassons och hem. Så nu ligger hundarna och sover och jag ska fortsätta med mitt engeskaskoljobb som jag började på innan jag agerade taxi.


Nu börjar jag längta till jul, att få ta fram julpynt och julgran. Fast jag har bestämt att vi ska ha en tall i år oxå, var så himla nöjd med det i fjol. Har även tänkt att vi ska ha vita och silvriga saker i tallen samt vita konor i fönstret:-)
Så här söt var tomten som kom ridande för 3 år sedan:-)

Ha en bra dag allihop!

Maud - känner mig lite effektiv idag:-)

3 kommentarer:

  1. Fina bilder... lite lätt antika, sådär... *S* Mörkrädd med tre hundar i huset??? Det måste vara nåt allvarligt fel på dej! Ingen kan väl vara mörkrädd då?!

    Jag har jobbat idag IGEN. Det måste vara nåt allvarligt fel på mej också, eller????

    SvaraRadera
  2. Bilderna är tagna med min gamla mobil:-) Joho, man kan visst vara mörkrädd med 3 hundar i huset. Det går huuuur bra som helst:-) Oj vad du jobbar! Håller du på att jobba in hela nästa år???

    SvaraRadera
  3. Precis så är det. Tänkte vara ledig första halvåret. Och sen det andra också. *ha ha ha*

    SvaraRadera