måndag 7 november 2011

Kommentarer kommentarer kommentarer

Visst är det roligt när man får kommentarer av de som läser ens blogg!!! Så nu är det bara för faster och kusiner och alla er övriga att skriva en liten hälsning i kommentarsfältet:-)

I torsdags åkte jag, mamma och Carra på en liten roadtrip till Västerås där vi gick på secondhand affärer och gjorde några fynd. Dock inte alls så många som jag önskat:-) Var in på Minas Shop där det brukar finnas massor med fina kläder men just den här gången kom jag ut med bara en liten stickad väst i påsen. Om någon som läser min blogg är på väg till Västerås måste ni gå in i denna affär och träffa den underbara kvinnan som har den, hon är sååååå bra!! Hade lyxen att bli bjudna på middag hos faster och där var även båda kusinerna och ett av kusinbarnen. Så kul att få träffa dem!!! Är synd att vi inte kan träffas oftare!

På fredag var vi till Matfors och badade tillsammans med Gunnar och Tures kompisar Elliot och Victor. Jätteskönt och varmt i vattnet och nästan inge folk. Killarna hoppade från kanten, åkte rutchkana och guppade omkring. De gillar verkligen att vara i vattnet. Efter ett tag tyckte vi att Gunnar såg rödblommig ut och att han kändes varm, så då gick vi upp och fikade lite. Men efter ett tag på land gick värmen ur honom, han måste helt enkelt ha blivit så varm av vattnet då han härjade omkring. De har ju varmare vatten på helgen och det börjar de värmer upp redan på fredag så det var varmt redan då. Han är varm killen:-) Lillebror guppade omkring han med och trivdes som fisken i vattnet:-)

I söndags var jag på klubben och tittade på lydnadstävlingar. Blev SÅÅÅ sugen att tävla lydnad. Nästa år måste jag nog ta mig ut på banan med i alla fall Gimla. Hon borde vara någorlunda klar för trean då. Ska genast gå ut och kolla på de nya reglerna som kommer att gälla från årskiftet.


Och som jag skrev i början av inlägget, kommentarer kommentarer, kommentarer:-)

Maud - längtar efter släkten i Västerås

6 kommentarer:

  1. Hej på dej kompis!
    Klart att jag skriver en kommentar! Fast jag är här och kikar mycket oftare än jag kommenterar, det erkännes.

    Hoppas att dina vänner blev nöjda med vantarna.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du brukar ju skriva kommentarer:-)
    Kamraterna blev så nöjda med vantarna, och det kan man ju förstå så fina och så sköna som de är! Har du packat bikinin nu då:-) Blir bara liiiite avundsjuk på er som ska åka till sol och värme:-)
    Ha det gott, Maud

    SvaraRadera
  3. Det krånglar jämt när jag ska skriva kommentarer til dig.. :(

    Men kul att du är lydnadspepp igen. Me too! :)

    Kram Elaine

    SvaraRadera
  4. Men nu funkade det ju:-) Ja såg att ni verkligen var på G!!! Härligt! Vi måste ta en träningsdate framöver, och en fikadate oxå:-)
    Kram, Maud

    SvaraRadera
  5. Jag läser ofta men kommenterar inte:) Tråkigt kanske. Skoj om vi kunde träna 3:an nu i vinter tillsammans!
    /Maria och Kipper

    SvaraRadera
  6. Ja Maria det måste vi göra!!!

    SvaraRadera